Saturday, August 9, 2014

ДИНАМИЧНО РАВНОВЕСИЕ



Тълкувание за житния кръг от 5 август 2014 в Уилтшир, Англия
Този житен кръг е открит на 5 август 2014 в Cow Down, близо до East Kennett, Wiltshire, Англия.
Повече снимки могат да се видят тук:





По календара на маите Цолкин 5 август 2014 е ден с Тон 6, който ни помага да се балансираме, да постигнем "динамично равновесие", "органичен баланс".
Ето едно кратко описание на Тон 6:

Тон 6 - Ритмичен
Шест е лъчът на органичния баланс, динамичното равновесие на основата на Аз, комбинирана с една точка от единството. Органичният баланс е активен процес, не е статично или фиксирано състояние. Той е вкоренен в цялата ви същност. Пуснете вашите чувствителни корени да отидат надълбоко, така ще заземите вашата способност да реагирате в този свят.
 Вие сте в единството, което създава органичен баланс. Вие сте свободни да избирате, да отговаряте, да давате и да получавате. Тон 6 ви приканва да отговорите на живота с любов, да доведете Небето на Земята чрез вашето превъплъщение на шест-конечната звезда.
Изобразявайте Божественото във вашата органична форма. Изпълвайки се с вибрацията на небето, вие го пренасяте на Земята. Когато пътувате към дома, носите Земята към небето. Така се създава органичен баланс, небето и Земята в симбиотичен съюз.
Откъс от книгата “Маянски оракул – път за завръщане към звездите” от Ариел Спилсбъри и Майкъл Брайнър ("The Mayan Oracle - Return Path to the Stars" by Ariel Spilsbury & Michael Bryner).
 Източник:
 
Снимка на Maya Todorova.

На пиктограмата според мен схематично е изобразен човек: глава, тъмният триъгълник под нея е тялото на човека с изобразен “център на тежестта” (кръгчето в центъра на триъгълника).
Човекът е като еквилибрист в обръч, като обръчът допълнително се търкаля върху две ролки, което още повече усложнява задачата по запазване на равновесие.
Светлата линия отляво на тъмния триъгълник показва предишно или бъдещо положение.
Над главата на човека: въображение, мисли, желания, намерения... Сега сме в годината на Червената Слънчева Луна, година с Тон 9 – Тонът на Намерението... Нали много често в комиксите мислите се изписват в балончета...
Всеки сам върти личното си Колело на Съдбата.
Ние сме Еквилибристи ;-).
Учим се непрекъснато да балансираме, да се нагаждаме към променящите се условия. Панта реи – всичко тече, всичко се мени.
Всеки ден трябва да правим всякакви еквилибристики...
Всеки ден се учим да пазим равновесие в един постоянно променящ се свят.
Големият кръг символизира света около нас. Външният свят ни въздейства непрекъснато.
Тъмният триъгълник символизира и цялото човечество.
Всички заедно, цялото човечество, въртим нашето общо Колело на Съдбата.
Имаме общ център на тежестта.
Сборът от мислите, желанията, намеренията на всички хора е силата, която измества общият център на тежестта и накланя нашето общо “Колело на Съдбата”.
Колелото на Съдбата се върти. От всеки един от нас зависи накъде ще се наклони. Всеки участва в създаването на общия вектор на намеренията. Всичко зависи от нашата обща воля.
Всеки ден, когато имаме Тон 6 (а това е всеки 13-ти ден), енергиите на Тон 6 ни помагат да се уравновесим в променената обстановка, да намерим новия център на равновесие. Да използваме осъзнато енергията на Тон 6!
 Следните утвърждения могат да ни помогнат за по-доброто усвояване на енергиите на Тон 6.
 ТОН 6

ДНЕС пулсира енергията на РИТМИЧНИЯ Тон на Равенството.
Аз пулсирам като Творческа енергия на Ритмичния Тон на Равенството.
Аз пулсирам Органичния баланс на всички нива.
Аз пулсирам като сила на Динамичното Равновесие.
Аз пулсирам като сила на всички корени.
Аз създавам началото, корена на индивидуалния Аз.
Аз създавам началото, за да отговорим на повика на ЛЮБОВТА.
Аз създавам способността да влезем в резонанс с проявения свят.

Аз СЪМ коренът във всички измерения.
Аз СЪМ лъчът на Органичния Баланс.
Аз СЪМ изражението на моята истинска СЪЩНОСТ: ТУК и СЕГА.
Аз СЪМ активният процес за съединяване на Небето и Земята в Единство.

Аз внасям Божествената Любов в Органичната форма.
Аз изпълвам телата с Любовта на Небето.
Като Излъчваща сонда аз пулсирам ДНЕС осъзнато Ритмичния Тон.
Като Планетарна сонда аз съм осъзнато в РЕЗОНАНС с Ритмичния Тон.

Източник за утвържденията: www.maya.at

No comments:

Post a Comment

text

WANDERER OF THE SKIES

WANDERER OF THE SKIES
на български

2012

OUR FAMILY OF THE STARS

ASHTAR

Отворено писмо до затворник

От известно време следя и активно участвам в превеждането на послания и статии, които са обект на пробуждането на света. Всеки ден научавам нещо и нещо ново ме удивява и учудва в сравнение с вчера. Но сега съм наясно, че истинска промяна не може да се прояви без нашето пряко участие.

Не съм единствената, която чувства по този начин движението за пробуждане, например Бил Брокбрадър, известен като Бил Ууд, който участваше в интервютата с Кери Касиди в Проекта Камелот и сподели информация, известна на него, свързана с истински случки в нашия физически свят, какво прави действително военната машина, той очерта много факти за много неща, в които той самият е участвал като служещ на Военноморските сили на САЩ.

Една от неговите задачи включваше изучаване на файлове, свързани с проект „ Лупа”, в който той откри, че с прилагането на изключително напреднала технология имаше опит да се създаде най-успешната тактика за анклав на хора в още по-големи неприятности, в които вече те са.

Но, Бил не спря тук. Той сподели всеки проект, който той чувстваше, че може да сподели публично. Той говореше честно, дори за лични неща, които биха намалили неговата автентичност и можеха да бъдат използвани срещу него.

Най-вече сексуалният акт с непълнолетен, поради който той беше преследван (и освободен) през 1998, а странното е, че процесът някак си беше насрочен, когато той реши да напусне военните и да започне да пробужда хората за реалното състояние на света.

Той очевидно стана неудобен за много хора. Въпреки че всичко беше зад него, изглежда, че определени хора намериха начин да възобновят процеса му и да сложат край на кампанията на Бил.

Проблемът е, че Бил е арестуван и му е попречено да извършва работата си по пробуждане и просветление на хората. Чрез неговите свидетелски показания, които реших да намеря в Интернет, да слушам, да гледам, да чета много тревожни истории, които не са известни на широката публика, но военните сили ги правят където и да се намират.

По този начин научих, че има кръг от хора, които се събуждат и които изоставят военната кариера, за да могат да говорят за нещата, през които са преминали. Тъй като ние създаваме онези неща, в които влагаме енергията си, аз моля всички вас, които се чувствате съпричастни с историята на Бил Ууд, моля, направете собствено проучване, гледайте интервютата му в ЮТуб и ако сте вдъхновени, напишете писмо на този смел мъж.

Не е важно дали ще подпишете това писмо със собственото си име или не, важно е Бил да получи знак за нашата подкрепа, въпреки че е в изолация и не може да го получи по друг начин. Ние се възхищаваме от него заради всичко, което реши да направи от името на всички нас.

Адресът е:

William Brockbrader 1046233 CO ADA County Jail

7210 Barrister Drive, Boise

Idaho 83704.USA

Пробуждането се случва, съзнанието се случва и то ще върви по пътя си с или без нас. Ние трябва да решим ще участваме ли активно в това, което се случва около нас или не. Да четеш само послания, онези, които можеш да намериш тук и в подобни сайтове, добре, това действително променя енергията, но вие трябва да проявите тази енергия. Аз правя това по мой начин. Направете същото. За по-доброто

:) Мариана Понтони